Efter en skumpig 15 timmars fard!

Sa var vi da antligen framme i Phuket! Vi tog bussen igar och lamnade Bangkok vig sju pa kvallen, och idag runt tolv var vi framme! Nu ar vi pa Panong Beach och har vimlar det av turister!

Sen jag skrev sist har vi hittat pa en del!
Vi akte pa en sightseeingtur pa floden i Bangkok, sag tempel och vi har ocksa besokt shoppingcenterna, som ar gigantiska! Vi gick pa bio, sag Madagaskar 2, det var jattebra! Bioduken var gigantisk, och innan filmen borjade skulle man sta upp och hedra kungen i nagra minuter.
Sen igar begav vi ju oss hit ner. Har ar det mkt varmare, och solenmn skiner rejalt! Sa vi passade pa att sola lite pa stranden. Det ar dock oerhort irriterande att det hela tiden springer  forsaljare efter en och ska praka pa en massa saker.Grr!
Ikvall ska vi satta oss ngnstans och ta det lugnt, dricka ngn drink kanske :)

Vi hors snart igen!

Framme i Bangkok!

Sa efter en evighet i tranga jobbiga flygplan var vi framme! Tog taxi till hotellet, var taxichaffor nynnade och efter en stund var vi pa vart hotell.
Hotellet ar fint och vi har en stor sang, fint badrum och stor tv :) Manniskorna har ar lite roliga, for det bugar for oss och vill fa in oss i deras taxi hela tiden, och ska oppna dorrar och sa. Kanns lite konstigt!
Har ar klockan 11, och hemma hos er ar det tidigt tidgit pa morgonen, men funderar pa att ringa mamma och pappa iaf. Snart ska jag och Linda utforska Bangkok mer, sa vi hors snart igen!

Nu bär det iväg!

Nu har jag letat mig fram i bloggdjungel och skaffat mig en helt egen! Här från ni följa med mig ut på äventyr utöver det vanliga... ;)

Imorgon, eller rättare sagt; om ca 18 timmar åker jag och Linda iväg till Thailand!

Idag har det fixats och donats, packats och packats och nu sitter jag här och inser fortfarande inte att jag ska iväg och inte vet när jag kommer hem igen! Känns jättekonstigt. Men, jag kan knappt bärga mig tills vi är på väg, det här ska bli en resa som heter duga, närmare bestämt....LiLi WorldWild!

Nästa gång vi hörs sitter jag i Thailand!