beachlife <3

Dagarna har flyger ivag, bara for att man har sa kul hela tiden! Darfor ar det sallan som jag uppdaterar, ar lite overallt :)

Sen sist har vi  bland annat kollat pa kangurus i en minnespark, de lag och vilade sig i skuggan, for att det ar sa varmt. Men sota var de, fanns manga sma som lag och vilade med sina mammor, och sa fanns de en del stora hanar som skuttade runt och kollade misstanksamt pa oss.

Vi har haft en riktig vag med varme, det ar forst nu som det borjar bli svalare och skonare att var utomhus. Fast varmen gor inte sa mycket nar man har ett helt hav att doppa sig i! Vi bor sa nara stranden, sa vi har det bra :)
Badar gor  vi var och varannan dag, hoppar i vagorna och far rediga kallsupar med smaskigt saltvatten. 
 
Vi akte till Adventure World i veckan ocksa, en park med karuseller och vattenrutchbanor. Jattekul var det! Fanns en karusell som sag ut som en stor soffa som gungade lite, som nar vi satt i visade sig snurra runt helt och hallet. Skramde mig rejalt! Men roligast var alla vattengrejer, Tunnel of Terror var en tunnel man akte tva i, blott och lagom laskigt! Flumrider, slang dig i vaggen!

Vi har sjalvklart shoppat ocksa, till min stora shopoholicgladje ;) Det blev ett par skor, skyhoga, men skona som skall invigas pa fredag. For da ar det fest for Linda som fyller 21 i morgon! Om ni vill sa kan ni besoka hennes blogg och saga grattis: lindasofie.blogg.se

Idag har vi varit pa stranden och solat och badat, vi tar bilder i vattnet ocksa, eftersom min kamera ar vattentatt. Dock tog batteriet slut idag, sa jag kan inte ladda upp nagra pa bloggen som jag hade tankt gora.

Om ni vill veta mer om mitt semesterliv vid havet sa hor av er! Jag har en mobil som gar att smsa och ringa till och en mejladress! Eller varfor inte kommentera har i bloggen?

Min aussiemobil ;+61422209643
Min mejl; [email protected]

Kram till er alla!

Lisa

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! Kul att lasa hur du har det! Ni verkar ju ha det toppen, jag ar jatte avundsjuk! Vill ocksa ha sommar! Massa kramar Mia

2009-02-18 @ 20:34:25
Postat av: Mia

Hej! Kul att lasa vad ni har for er! Ni verkar ha det hur bra som helst! Jag skulle ocksa kunna tanka mig lite soliga strander och varme! Massa kramar Mia

2009-02-18 @ 21:18:58
Postat av: Erik

Nae, har en känsla av att tv-serien kan förstöra mitt liv lite. haha, nej men den ska jag inte se. Tror att den håller ungefär samma klass som Xena - krigarprinsessan! Bada lugnt!

2009-02-25 @ 09:23:06
URL: http://ingenanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0